Gå til innhold

Vondt i øret og dra i bhg? Huff!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 5 år våknet rundt 22.30 i gårkveld,gråt og hadde vondt i hodet.

Pappan trøstet ok koste med han og sa han skulle få ligge sammen oss i natt.

Jeg gikk og la meg like etter,og da smågråt han og holdt seg litt på ene øret.Jeg tok han med opp,målte feber (ingenting) og han fikk en tab.og litt nesespray.Han sovnet fort,og sov til i morgest.

Da vi stod på badet og stelte oss sa han at han hadde litt vondt i øret,og at det var vått i øret.Jeg tørket bort det våte og målte feber igjen (ingenting)

Nå har jeg dårlig samvittighet for at jeg sendt han i bhg.. Huff!!!

Tror ikke det er ørebetennelse,det har begge ungene hadd før,og da har det vært skikkelig skriking og feber.

Jeg har litt avspassering til gode,så skal slutte tidlig og hente han.

Eller mener dere jeg skal dra og hente han nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går sikkert bra! Om han får veldig vondt eller blir dårlig ringer jo bhg.

Skrevet

Hvis det var vått i øret har nok trommehinnen sprukket. derfor han ikke har så vondt lenger. Jeg hadde ikke sendt barnet mitt i barnehagen med ørebetennelse.

Skrevet

Hvis han har vondt så har han det vel ikke noe kjekt i barnehagen, og hadde hatt bedre av en dag hjemme.

Det er riktig som noen andre sier at hvis det er vått i øret er det som regel fordi trommehinnen er sprukket, og da er det gjerne ikke så vondt lenger.

Skrevet

Hvis man har ørebet så har man som regel en ganske markant feber og barn med tydelige smerter ved,. Det kan hende at han har sikklet og det har rent inn i øret også, det kan jo også være at han har hatt vondt pga tette neseganger og har grått litt hvis han ligger på siden vil det renne inn i øret.

Ta en telefon til barnehagen å hør med dem hvordan han har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...