Gå til innhold

Navn til jenta i magen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Marion

 

Thea

 

Eline

 

Emilie

 

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eline er veldig fint. Resten er ganske kjedelig og litt oppbrukte navn

Skrevet

Eline var nydelig!

Thea og Emilie er poppisnavn. Vil du at jenta de skal hete det samme som 5 andre i klassen?

Marion liker jeg ikke. Gå for det du liker best, du!:)

Skrevet

Thea og Emilie er to av de desidert kjedeligste navnene jeg vet om. Marion har jeg aldri likt. Eline er ok, liker Elise mye bedre.

Skrevet

Heier på Marion :o)

 

Skrevet

Jeg syntes Marion:) Mange som har de andre navnene nå...

Skrevet

Helt ok og fine navn alle sammen, men Thea, Eline og Emilie er veldig "oppbrukt" føler jeg. Ville gått for Marion om det stod mellom disse, siden det er mest sjelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...