Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Marion Thea Eline Emilie Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Eline er veldig fint. Resten er ganske kjedelig og litt oppbrukte navn
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Eline var nydelig! Thea og Emilie er poppisnavn. Vil du at jenta de skal hete det samme som 5 andre i klassen? Marion liker jeg ikke. Gå for det du liker best, du!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 Thea og Emilie er to av de desidert kjedeligste navnene jeg vet om. Marion har jeg aldri likt. Eline er ok, liker Elise mye bedre.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 Jeg syntes Marion:) Mange som har de andre navnene nå...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #10 Skrevet 13. januar 2011 Helt ok og fine navn alle sammen, men Thea, Eline og Emilie er veldig "oppbrukt" føler jeg. Ville gått for Marion om det stod mellom disse, siden det er mest sjelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå