Gå til innhold

Normalt å ha hodepine flere ganger i uka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med hodepine/migrene nesten hver dag, vært sånn siste 6-7 mnd.. Noen ganger kan det gå både 1 og 2 døgn før migrenen gir seg. Tar ibux men går ikke over. Kan ta både 2 stk av gangen,fordelt på 3 ganger i døgnet.Har barn jeg er alene med,og jeg kan ikke ligge på en sofa hele tiden heller. Barnet mitt er 4 år,og er ikke så lett for en 4 åring å forstå alt heller da. Er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

diclofenac og voltaren er betennelsesdempende på lik linje med ibux.

Dette hjelper hvis du har hodepine som konner fra nakke/skuldre (cervicogen hodepine, spenningshodepine), men hjelper ikke på migrene.

Hvis du virkelig har migrene er det kun forebyggende behandling og anfallsbehandling som hjelper. Du bør derfor utredes av legen slik at du kan få riktig behandling.

Hvis du tar ibux eller annen smertestillende hver dag, kan du ha medikamentell utløst hodepine.

Skrevet

Takk for svar.

Bruker dicflonic pga fybromyalgi. Når smertene blir for sterke,tar jeg Tramagetic retard 75 mg.Har merka at jeg får hodepine rett etterpå at jeg har tatt Tramagetic. Men hvis jeg tar paracet , så får jeg ikke hodepine..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...