Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Helt siden jeg var lita har jeg vært en snill pike som ALDRI gjorde noe galt. Andre unger ringte på dører og sprang avgårde, klistret nuggatiskiver på dører og andre rampestreker, men jeg, jeg var bare ordentlig... Jeg hadde ALDRI glemmekryss på skolen, var raskest å lese, flinkest i klassen rett og slett. Har en pappa som er veldig perfeksjonist så har det vell etter han. Når jeg ble gamlere(16+) har jeg heller ikke gjort noe galt, aldri røyka,stjelt(slik som mange andre jeg kjenner..uff), men drukket drukket alkohol har jeg, men aldri så dritings at jeg ikke vet neste dag hva jeg gjorde og sa. Alt med måte... Flere som er snille piker?Føler meg ganske alene i vennegjengen:P
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Uten sammenlinkning forøvring men søsteren min var sånn. Fra 20 årene ble hun vanskeligere og vanskeligere og nå, i en alder av 40 år er hun helt på kjøret. (ikke med narkotika o.l men personlighetsmessig)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 vell, jeg hadde masse venner og var faktisk en av de mest populære på skolen, selv om jeg ikke var slem;)nemmelig....er VELDIG utadvendt, det er ikke det samme som slem....
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 jeg har nå mann og barn(og bonusbarn) og holder på med utdannelsen min, samt jobber
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 Snille piker...vet ikke jeg.. ville ikke hatt d om jeg var mann i alle fall, tror jeg . Du har lov til å være litt "bad" av og til vet du. Selv har jeg en sambo som er altfor snill,,..han skal ikke bryte noen lover, regler og følger alltid bruksanvisninger. ALT skal gå rett for seg. Jeg takler det dårlig.. Fordi egentlig så tenner jeg ikke på snille gutter.. Men jeg elsker han så klart.. Jeg trenger en MANN.. å du må bli litt mer DAME!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #7 Skrevet 12. januar 2011 for en drømmemann du har!sukk...hehe.. hvordan mener du jeg skal bli mere dame?gi meg konkrete forslag så skal jeg se hva jeg kan gjøre;)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #8 Skrevet 12. januar 2011 Neijeg vet ikke.. haha.. Kan vel egentlig ikke gi deg svaret, siden jeg ikke er noen "dame" selv.. Jeg både fiser, raper, forteller grisete vitser og er ellers veldig naturlig og rett på sak. Min erfaring er faktisk at de fleste menn liker når damene er naturlige, slik at de selv også kan være det. (jeg har klart å skitne til min sambo litt, han fiser nå!). Du har lov til å være uskikkelig tenker jeg... Slapp av og bryt noen regler av og til. Det gir det litt rush! Jeg vet at min sambo hadde syns at jeg var skikkelig kjedelig dersom jeg var som deg (ikke vondt ment). Han trengte litt krydder inn i livet sitt tenker jeg Haha i alle fall så har han blitt mindre selvhøytidelig, og fått bedre selvtillit. Det var sånn jeg mente d... Men du er sikkert en tøff jente du altså
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #9 Skrevet 12. januar 2011 hehehe;) jeg raper!!! også er jeg ganske tullete/grisete når jeg snakker til han... men ellers er det ikke mye å skryte av:) kanskje jeg skal få noen bøter?parkere feil og kjøre for fort?huuuuum...nei:P
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #10 Skrevet 12. januar 2011 Jeg har aldri fått en bot..og passer meg for den slags da
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #11 Skrevet 13. januar 2011 HI, det er mulig du er en perfekt og snill pike. Men jeg må bare si det, det heter eldre, ikke gamlere... Trodde det bare var barn som sa gamlere jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #12 Skrevet 13. januar 2011 Jeg var stikk motsatt! Jeg hadde flust med glemmekryss på skolen, forfalska meldinger i meldeboka i gjennomsnitt tre ganger i uka, viste fingern til læreren og hang stort sett med gutta. På ungdomsskolen drakk vi og røyka hasj i skoletiden, festa i ukedagene og stort sett hele tiden ellers. Tøsa rundt..! Har hengt med endel folk jeg ser i ettertid at jeg kanskje ikke skulle gjort..(Torpedoer, narkolangere, kriminelle..) Jeg var opprørsk hjemme..stakkars foreldrene mine, hehe:) Takker høyere makter for at jeg traff mannen min rett etter russetiden, hvis ikke hadde jeg nok ikke vært der jeg er i dag. MEN, jeg angrer ingen verdens ting, og når jeg tenker tilbake så må jeg jo le litt av meg selv..for vi hadde det jo kjempegøy:) Toppkarakterer fra skolen har jeg også, utrolig nok......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå