Gå til innhold

Til dere som ikke har utdannelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

som ikke har fullført vgs.. Hva jobber dere med og hvor gamle er dere? Trives dere med jobben?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber ikke, men går på vg2. Er 20 år, og har jo egentlig aldri sluttet på skolen heller - bare hatt permisjon, og tatt noen feilvalg og slikt ;)

Kan ikke jobbe enda pga, sykdom heller, men satser på å bli frisk innen jeg er ferdig utdannet=)

Skrevet

Har fullført vgs. men ikke noe etter det. Jeg er 25 år og jobber som kontormedarbeider i en liten bedrift, mye ansvar. 405.000,- i året.

Har planer om å studere en eller annen gang...vet bare ikke hva.

Skrevet

35,konsulent i helsevesenet ogtrives veldig godt:)

Skrevet

25 år og lever på uføretrygd, fullførte ikke videregående pga psykiske problemer :(

Skrevet

Jeg er 25 år og har ikke fullført vgs pga sykdom. Jeg har jobb som butikksjef og stortrives i jobben. Nå når jeg skal ut i permisjon, skal jeg ta opp et par fag jeg mangler for å få studiekompetanse. Bare i fall jeg vil utdanne meg videre senere.

Skrevet

30 år, jobber som saksbehandler i en stor inkassobedrift. Ikke strålende god betaling, men klarer fint å leve av den.

Skrevet

Har fullført salg og service (2 år), men ikke allmenn påbygging. Jobber i administrasjonen på en kino. Trives kjempegodt og tjener ca 300 000 i året :) Jeg er 21 år gammel.

Skrevet

Holder på med allmenn påbygg nå og tar også noen ekstra fag for ekstra poeng =) Eller nå er jeg i permisjon, men har et semester igjen etter perm. Og så er jeg ferdig!

Jeg har jobbet i klesbutikk det syntes jeg var kjedelig, men jeg trivdes veldig godt i cafe/bar og resepsjon jeg trives i service bransjen og vil gjerne starte min egen cafe en dag da jeg har jobbet i cafe siden jeg var 15. Er nå 20

Skrevet

Assisterende butikksjef. Stooor trives. Skal straks begynne på intern utdanning til butikksjef :-) Er 30 år.

Skrevet

Prostitusjon. Er 23 år gammel.