Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Vi er alle onanister og vi har en felles tro, at det beste her i verden er å sitte - dran på do, mens de andre gutta knuller og tar sjansen på et barn, sitter jeg på dass å drarn og har det bra som bare det aner ikke hvem som synger heller
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 er ikke dette en sånn sms greie??? Eller kjedemail?? Husker ikke helt
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Det er ingen som har den. Det er bare en liten visesnutt til melodien av Bakemester Harepus sin "Pepperkake vise"
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 takk takk får se om jeg finner den på youtube da
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Hva kaller man hemoridene til en homse ? (-fartsdempere)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 Vet du hva parringskallet til blondina er? -Jeg er sååååå full....... Og parringskallet til den stygge blondina? -JEG SA JEG VAR FULL.....!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå