Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Er dette rart? Frøken sover fra 19.30 til 07.30 og så 1,5-2 timer på dagen. en venninne synes dette var så rart, og jeg har egentlig aldri tenkt over dette.. Hun henter bamsen for å sove midt på dagen selv, og er lett å legge på kvelden. Superaktiv (ikke hyper, men våken og i gang) når hun er våken, og jeg har liksom tenkt at det krever vel litt søvn. Venninnens datter er 22 mnd, og sover ikke lenger på dagen. Spiser helt normalt og er frisk som en fisk, men jeg blir litt nervøs når flere har sagt at hun sover så mye?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Treåringen min sover 13-14 timer hver natt De tar det de trenger tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Noen sover mye, andre sover lite! Begge dele er like normalt.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Ikke unormalt La jenta di sover og kose seg... Jeg har en på 3,5 år og han sover14timer i døgnet (på natten)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 HI her; det er jo i grunnen det har jeg har tenkt også. At de regulerer disse selv. Hun har liksom alltid vært enkel å legge, men får sånn førstegangsnoia når flere mennesker kommenterer samme sak.. Men godt å høre at det er fler som sover Kan jeg spørre når din sluttet å sove på dagen?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 Ca 2,5 år tenker jeg. Det er ikke farlig at de sover mye i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå