Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Jeg har også lyst å prøve zumba! MEN jeg er ikke helt "tett" etter 2 fødsler... har vært litt uheldig noen ganger når jeg nyser, sklir på glattisen og løper. Klarer jeg meg tørrskodd gjennom en zumbaøkt, eller er det vanskelig å holde seg? :-) *flau*
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Det er vel det vi har Tena Lady til da vel
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 hmm.. jeg ville nok hatt på meg bind da, ja! man vet jo aldri når uhellet er der liksom. God trening
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Håhå, om du lekker dersom du løper, vil jeg nok tro at du kommer til å lekke i en Zumba-økt også Det er ganske heftige økter, der det er mye opp og ned- og gjerne noen latterkramper også! Så da vil jeg iallefall anbefale deg å ha et godt absorberende truseinnlegg
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 HI her Kjekt å vite! Da får jeg forberede meg litt.... Håper virkelig jeg blir normal der nede snart :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå