moota m storebror&lillebror Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Startet dagen med at barna sang om kapp. Kaldt og fælt i stua og jeg skulle ikke fyre i, for jeg skulle rett på besøk etter en dusj når jeg kom fra bhg. Når vi kommer ut, er bilen spinnfrosset, får såvidt opp dørene. Får tilslutt barna inn i bilen, og får startet bilen. Når jeg skal åpne luka bak, er knappen frosset. Så jeg skraper vinduene før jeg prøver å åpne. Nei, fremdeles frosset. Jeg blir tilslutt så sint at jeg trykker den inn med foten. DET skulle jeg ikke ha gjort. Knappen sitter inne, og jeg tenker "så fort jeg kommer på motorveien, og bilen tiner så spretter luka opp. Lurt!" Inn i bilen, setter på vinduspusserne for å få bort smeltet is fra vinduet. De er også frosset og tar knapt i vinduet. Jeg ut for å bøye litt i dem, først venstre, så høyre. Og bikk! Der knekker jeg den! Men, jeg har jo nye. Hvor ligger de? Jo i bagasjerommet! Jeg freser og knurrer. Inni bilen sitter 2 barn som hyler, storesøster nesten skriker og kjefter på lillebror. "Han ler bare hele tiden, og det vil ikke jeg". (storesøster er ikke blandt de blideste barna for tiden). Jeg kommer meg inni bilen, kjører til bhg, uten at luka spretter opp og leverer barna. Når jeg kommer ut igjen prøver jeg og åpne luka bak. Trykker på knappen og den går inn. Det er coupe og jeg løfter og løfter i luka og banner rolig for meg selv til jeg kommer på at jeg har jo ikke låst opp bilen. Freser og flirer litt av meg selv og låser opp bilen, åpner luka og tar ut de nye vinduspusserne. Åpner den ene pakken, legger de på panseret. De glir ned... Prøver igjen. Legger de på vinduet. Bare for å finne ut at festet til vinduspusserne er pinnfrosset og jeg har ikke sjans å få de gamle av. Tar med meg pusserne inn i bilen og kjører hjem! Håper på en bedre start på dagen imorgen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå