Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Her har snuppa en del kjoler. Det hun bruker mest uten på ulltøy for tiden. Og en del gensre. Bukser ikke så mye. Hun har vel mer enn nok. Det er alt for mye fint i butikkene. Dere andre?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Alt for mye. Jeg jubler faktisk litt inni meg hvis junior klarer å slite ut ett plagg før han vokser ut av det. DET, skjer ikke ofte.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Har altfor mye til alle 3! Eller eldste har vel akkurat, men de to andre, har skapene fulle! De arver etter hverandre og av andre, og i tillegg får de alltid klær til jul og bursdager.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Mine gutter på 3 og 5år har lite, men nok klær. Et ytterjakke og en skibukse. En lue og 4 par votter. Et par vintersko. Og så har de kanskje 5 gensrer, 7 bukser (jeans/joggebukse) og 7 t-skjorter. De har også 2 nattdrakter.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Skulle helt sikkert ikke hatt mer jeg heller til de. Da hadde alt blitt brukt mer. Skal prøve å ikke kjøpe så mye til de er målet. HI
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 Den minste (1 år) har ikke så mye, syns det er vanskelig å finne fine gutteklær. Så han får lite, men litt dyrere klær. Veldig fornøyd med det, da blir klærne oppbrukt. Eldste (5 år) har en del mer, lettere å finne billige fine klær. Men har ikke overfylt skap hu heller. Alle klær som er hele og fine, gis videre til familie.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #7 Skrevet 12. januar 2011 Ja ALT for mye. Vi drukner i klær, men greier ikke begrense meg. Tror jeg trenger hjelp. Hu eldste har 40 skjørt. Og det trenger man faktsik ikke. Over 30 bukser og hun bruker ikke bukser.. Lei av å krangle med klær... Men er avhengig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå