Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Har to flotte barn, men jeg har alltid ønska meg flere. Nå er også mannen klar. Hoh.. syns det er litt skummel tanke på 3 liksom. En voksen for lite bla bla bla Erfaringer takk! ?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Hehe.. Jeg sitter med den samme iveren som deg. Skal, skal ikke ? Men her er det nr. 2 vi spekulerer på da ;-) Vi vet vi vil ha en til (minst), men usikker på om det er NÅ. Lykke til med valget !
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Jeg har 3 barn, og har ikke angra et sekund på å få 3. Har til og med lyst på en til! Har dere økonomi, plass og tid, så hvorfor ikke? Har aldri tenkt at vi er en voksen for lite, men nå er eldste 6 år, og kjempeflink storebror. Hjelper til med småsøsknene
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 De er snart 2 og 4. Eldste er over 5 når babyen kommer da, så han er jo stor. Han er også veldig moden for alderen, og klarer seg mye selv. Minste er ei turbohøne. Over alt og kjempesta. Skulle vi blitt gravide nå blir jo hun rundt 2,5-3 år når babyen kommer. Det hjelper jo på... Tror vi hopper i det jeg! Men så mange har meninger rundt dette med barn. Venner som skal si ditt og datt. Nei gud... vi kjører på, vi kommer jo ikke til å angre et sekund tror jeg takk for svar! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå