Gå til innhold

Slemt å lure samboer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sier hele tiden at: blir vi gravid nå, så er det ikke noe problem og det klarer vi fint.. Jeg går på P-ring nå.. lurer på om det er slemt å tulle litt med ringen? Noen som har gjort noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville du likt å bli ført bak lyset og lurt?

Skrevet

Ja, selvfølgelig er det slemt!!!!

Hvorfor ikke bare snakke med han og forklare at du ønsker et barn til?

Skrevet

Hmmm hadde kanskje ikke klart å motståt fristelsen, men så hadde jeg fått veldig dårlig samvittighet etterpå! Men hva hvis du spør han om dere ikke prøve å få en baby da?

Skrevet

Samboeren hennes har vel sagt det er greit?

Skrevet

Har han ikke gitt det grønt lys med å si at: blir vi gravid nå, så er det ikke noe problem og det klarer vi fint.."?

og du... det er slemt å lure noen!

Skrevet

Jeg vet om ei som venter nr. 3 og har skyldt på uhell hver gang, enda det ikke er det. Men ja, det er slemt, og hvis samboeren din faktisk går rundt og sånt, så hadde jeg bare spurt ham...

Skrevet

Vi har ingen barn fra før av.. og jeg går med en drøm om å få baby.. han virker litt verpesyk innimellom han også.. når vi passer nevøen min på 1 år er han helt bergtatt i flere dager etterpå..

er veldig fristet til å tulle litt med prevensjonen, men det er jo selvfølgelig slemt.. men så tenker jeg - alle de som er blitt gravide på prevensjon? Har de virkelig fulgt prevensjonen til punkt og prikke? eller har det vært litt miksing?

HI

Skrevet

Høres ikke ut som du trenger å lure han.

Skrevet

Er det så farlig å spørre han da? Hvis dere har et godt og åpent forhold så må det jo tåle en diskusjon rundt når/om man skal få barn???

Må jo være mye bedre enn å føre noen bak lyset. Å velge å få barn er noe man bør være to om å bestemme, det er et livslagt prosjekt, ikke noe man "jukser" seg til.

Skrevet

Å lure på noen barn er rett og slett ondskapsfullt. Siden han har sagt som han har gjort så sier du helt ærlig at nå kaster jeg ringen og setter ikke inn noen ny, så får han enten bruke kondom og dermed slippe at ansvaret ligger på en som er uansvarlig, eller få barn med begges samtykke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...