Gå til innhold

Hvordan skrive en intr/spennende og catchy mld??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en "barndomskjæreste" har tatt opp kontakten på facebook.. Der har vi skrivd noen kødde mld, halvveis avtalt og møtes "for å ha det gøy"..

Idag utvekslet vi tlf nr, og ja det frister å sende han en mld, flørte, tulle ja i det hele tatt :)

MEN hvordan gjøre dette uten å virke kjip,teit,billig.. ja dere veit :/

Vil ikke bare prate om sex,men heller ikke spørre hva han har gjort de siste 12 åra.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, aner ikke helt... Selv ble det slutt med meg å barnefar for bare noen uker siden... Men vi skal bo litt fra hverandre osv... så se om dt kan bli oss igjen senere... Så nå er det litt flørt osv på tlf/mld!! Vi kjenner hverandre godt da, i motsetn. til din situasjon, men merker det er leeeenge siden jg flørta over mld osv..

Blir litt tom, aner ikke alltid hva man skal skrive.. Hehe..

Men hva med å spørre om en tur på byen? Kaffe? Litt blunkefjes og smileys!! Å så nevner du dette med "ha det gøy" greiene litt som en spøk... :P

Skrevet

blir en litt annen siuasjon for din del ja, flørte med x-en hadde jeg klart helt uten problemer.. hehe

Nja, hadde han bodd i området her, så kunne jeg jo gjort det.. Men han bor på en annen kant av landet :/

uff... hater og liker sånn "spenning" på en gang, venter noen dager og ser om han skriver noe først jeg ;)

Lykke til med deg og din x, men husk; det er en grunn til att dere fikk problemer, selvom ingenting hadde vært bedre enn om det ordna seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...