Gå til innhold

savn...sukk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner graviditeten min!Har en nydelig pike nå på 9 mnd. men jeg har helt siden fødselen(noen sekunder etter jeg hadde født sa jeg at jeg ville gjøre dette igjen) :P

Jeg elsket alt med å være gravid!Jeg savner å være til kontroll, lukten av rommene, ultralydene, jordmødrene, forberedelsene, stå opp om natta og ha rier, fødselen....absolutt ALT!

Regner med at det er ikke bare meg....:P Vil ha en til, NÅ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Savner du å være gravid eller savner du all oppmerksomheten du fikk da du var gravid?

Skrevet

savne å være gravid!Kjenne spark og livstegn!Glede seg til babyen kommer, forventninger...

Skrevet

er nok ikke bare deg nei, elsker alt ved å gå gravid selv.....tror det blir maaange barn her for å si det sånn..hehe=)

Skrevet

for en kommentar...er alle på dib like bitre..????

Skrevet

hehe bra;)

her blir det mest sannsynlig bare et barn(kanskje jeg får maset til meg en til om noen år), mannen min har 2 fra før...

Skrevet

Men syns dere ikke samtidig det er skummelt? Man går jo liksom rundt i uvisse om hvilke utfordringer som kan skjule seg inni magen :)

Skrevet

hehe er allerede på vei med nr 4 her, og har en sterk følelse av at det ikke blir siste for å si det sånn=)))

Skrevet

man tar det man får :)

men jeg synes det var litt skummelt nå når jeg gikk gravid pga en nær slektning mistet barnet sitt bare 1 mnd gammel;(

men ellers tenkte jeg ikke noe over det, men jeg fikk kjempe god oppfølging, 8 ultralyder! Så absolutt ALT på ene ultralyden!Ikke alle som er så heldig å få det....:) dermed kunne jeg sappe av halve svangerskapet når jeg viste at alt mest sannsynlig var helt perfekt!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...