Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Jeg savner graviditeten min!Har en nydelig pike nå på 9 mnd. men jeg har helt siden fødselen(noen sekunder etter jeg hadde født sa jeg at jeg ville gjøre dette igjen) Jeg elsket alt med å være gravid!Jeg savner å være til kontroll, lukten av rommene, ultralydene, jordmødrene, forberedelsene, stå opp om natta og ha rier, fødselen....absolutt ALT! Regner med at det er ikke bare meg.... Vil ha en til, NÅ!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Savner du å være gravid eller savner du all oppmerksomheten du fikk da du var gravid?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 savne å være gravid!Kjenne spark og livstegn!Glede seg til babyen kommer, forventninger...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 er nok ikke bare deg nei, elsker alt ved å gå gravid selv.....tror det blir maaange barn her for å si det sånn..hehe=)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 for en kommentar...er alle på dib like bitre..????
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 hehe bra;) her blir det mest sannsynlig bare et barn(kanskje jeg får maset til meg en til om noen år), mannen min har 2 fra før...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #7 Skrevet 12. januar 2011 Men syns dere ikke samtidig det er skummelt? Man går jo liksom rundt i uvisse om hvilke utfordringer som kan skjule seg inni magen
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #8 Skrevet 12. januar 2011 hehe er allerede på vei med nr 4 her, og har en sterk følelse av at det ikke blir siste for å si det sånn=)))
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #9 Skrevet 12. januar 2011 man tar det man får men jeg synes det var litt skummelt nå når jeg gikk gravid pga en nær slektning mistet barnet sitt bare 1 mnd gammel;( men ellers tenkte jeg ikke noe over det, men jeg fikk kjempe god oppfølging, 8 ultralyder! Så absolutt ALT på ene ultralyden!Ikke alle som er så heldig å få det.... dermed kunne jeg sappe av halve svangerskapet når jeg viste at alt mest sannsynlig var helt perfekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå