Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 I dagens episode så det ut til at hun spiste salami på brødskiva, noe som jo er litt utenfor matportalen sine råd til gravide.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Ingen som sier at man MÅ følge alle rådene og kanskje hun hadde stekt eller varmet salamien først? Egentlig ganske uinteressant... så hvorfor bruker jeg tid på dette egentlig? Gidder ikke bruke mer tid på å slette det jeg allerede har skrevet. Så... men uinteressant hva en jordmor spiser på skiva, gravid eller ei.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Det la jeg også merke til! Alle velger selv da - jeg hadde ikke gjort det!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Hun henger neppe her på Bim/Dib ihvertfall, da hadde hun vel ikke turt. Men på den annen side er det litt merkelig at en jordmor trosser anbefalingene...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Min jordmor sa at akkurat GILDEs salami var HELT TRYGG å spise i graviditeten. Jeg spurte om akkurat den, da jeg bare liker salami på brødskiva. Hun er i tillegg ganske så streng, så ser ingen grunn til å tvile. "Spis med god samvittighet" - sa hun. Jordmora har forøvrig jobbet som jordmor i over 30 år.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 Jeg mener også at jeg har hørt at Gilde har "behandlet" salamien sin, slik at man trygt kan spise den når man er gravid...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #7 Skrevet 12. januar 2011 HAHAHAHAHA Jeg skjønte jo at dere her inne ikke klarte å la være å kommentere dette.. La merke til det jeg også, og håpet i det lengste at flest mulig hypernervøse bim-mødre så på! Alle velger selv hva de vil spise for guds skyld!!! Tenk om naboen din skulle skrive på nett om hver gang du gjorde noe h*n syntes var litt rart.......... Kjære vene da folkens...................!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #8 Skrevet 12. januar 2011 Gravide har spist salami og annen spekemat på brødet til alle tider. Slapp av folkens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå