Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Venter antagelig jente denne gangen, og er veeldig hormonell om dagen! Blir fort sint og irritabel og det er ikke langt etter tårene....noen ganger så får man bare følelsen av å ville gråte.... Har ikke vært slik som dette noen gang med guttene! Hva er deres erfaringer på dette?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Jeg var mest hormonell med sønnen min Eller jeg fikk først en gutt og var ikke hormonell i det hele tatt, så gikk jeg gravid med en jente, da ble det kanskje litt værre, men ikke mye.. Denne gangen venter vi en gutt og hormonen tar AV!! Jeg klarer ikke å kontrollere meg i det hele tatt hehe! Svangerskap er forskjellige fra gang til gang
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Da jeg ventet gutt var jeg langt mer stabil og harmonisk enn til vanlig:-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Jeg fantes ikke hormonell når jeg gikk gravid med gutten min. Har vel aldri vært så harmonisk og avbalansert tror jeg. Er ikke så veldig hormonell nå når jeg er gravid med jente heller. Men litt er jeg da. Litt kort lunte og farer raskere opp enn til vanlig, selv om det like gjerne kan skyldes at jeg er mer sliten også. Men jeg blir kanskje litt lettere rørt enn til vanlig.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Fikk først jente og så gutt. Med gutten var jeg helt på tur, veldig hissig og irritert hele tiden. Tror ikke det er kjønnet man bærer på som har noe å si for hvor hormonell man blir.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 Jeg har en gutt og merket ikke noe til hormoner da jeg gikk gravid
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #7 Skrevet 12. januar 2011 Var mest hormonell da jeg ventet sønnen vår som er vår førstefødte Var ikke særlig hormonell da jeg gikk med jenta vår ei heller den lille jenta vi venter i april
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå