Gå til innhold

"Kilinger" nedi magen :o Babyaktivitet??


Aponi

Anbefalte innlegg

Har de siste dagene kjent noen rare kilinger nedi babymagen, aldri kjent noe lignende men lurer... Er det ikke litt tidlig å begynne å kjenne noe enda?? Er i dag 13+4...

 

Vanskelig å forklare men en slags kilende dirring på en måte... Får nesten lyst til å le når det kommer hehe :)

 

Noen andre som har kjent noe enda? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, jeg skrev nettopp et innlegg på 2. tri om det samme. Er ikke "kiling" hos meg, mer som bobler eller noe. Sist kjente jeg ikke noe før uke 20, så at jeg skal kjenne noe når jeg er ca 13 uker er ganske sært for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv førstegang så hadde ikke regna med noe spes aktivitet på leeenge enda men nå er det der titt og ofte :)) Om det faktisk er bebisen så er det jo supergøy da, men ja sært at det er så tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om at det kan være babyen ja! :)

Jeg kjente for første gang noe "rart" nedi der 20 desember og da var jeg sikkert ca 13 uker på vei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann=) jeg kommer rett fra jordmora nå og hun sa at hvis man skal merke noe av fosteret nå så kan det kjennes litt ut som luft i magen, hun sa ''plopp'' hehe. Så det en her skrev ang at hun kjenner ''bobler'' kan jo høres veldig riktig ut. jeg er 14+5 og merker ikke noe sånt. Men så har jeg fått velig mye luft i magen da, så tror ikke jeg hadde merket den følelsen uansett. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aponi, jeg har det akkurat som deg, killinger/bobler i magen. Både med første og nå med andre kjente jeg det veldig tidlig. :) Så noen kjenner det nok svært tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I første svangerskap kjente jeg ikke noe før i uke 19, men denne gangen kjente jeg det allerede i uke 13.

 

Men nå er jeg jo mer besvisst på hva jeg skal kjenne etter:)

"bobler/kilinger" er en grei måte å beskrive det på ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...