Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Har dere vaksinert barna? Hvor gamle er de, og er de i risikogruppe? Har en på 8 mnd, som har slitt med pust siden fødsel og skal utrdes for astma og diverse andre ting, hadde dere latt han få vaksine? Er så usikker på hva jeg skal gjøre! Livredd for at han skal bli smittet! Jeg og s
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Var ikke helt ferdig... skulle stå Jeg og storesøsknene tok vaksine i fjor, og da var det bare jeg som ble syk av den. HI
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Ja. Vaksinerte baby på 10 mnd og barn på 4 år. Vaksinerte meg selv også og jeg er gravid.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Her er hele familien vaksinert. Hvorfor skal man ikke det? En sprøyte med litt bivirkninger er ingenting mot i verste fall døden. Eldste gutten min har astma og han ble innkalt av sin fastlege før jeg rakk å tenke tanken om vaksine.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Ja her også er alle vaksinert, men ikke minsten. Lurte vel egentlig på om det er noen anbefalt nedre aldersgrense! Husker det var noe om det i fjor? Eller tar jeg feil? HI
3 nøtter til Askepott Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 Hvorfor i all verden spør inne på ett anonymforum om det? Følg heller det norske helsemyndigheter sier!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #7 Skrevet 12. januar 2011 Jammen herregud da dame, kan vel få høre hva andre gjør vel? Hvorfor i alle verden spør folk om de kan være gravide her inne, om hva babyen skal hete, når nav pengene kommer, hvilket vær det blir, hva som er yndlingsferieplassen, om gode blogger osvosvosv. Har jeg lyst til å høre hva andre på et anonymforum synst om å gi svineinfluensavaksine til baby på 8 mnd, så gjør jeg det!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #8 Skrevet 12. januar 2011 ikke vaksinert, ikke barna heller Jeg er risiko pasient om jeg får han, men kan også bli svært syk av vaksina..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #9 Skrevet 12. januar 2011 Kom så langt ned at jeg må dytte litt...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #10 Skrevet 12. januar 2011 Anbefalte nedre aldersgrense er 6 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå