Gå til innhold

Disney On Ice

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på showet og kan si litt om nedre aldersgrense? Ser det står at det egner seg best for de over 3 år. Mulig jeg blir sittende med 2 barnebilletter til overs, og kommer da kanskje til å vurdere å ta med en gutt på 3 (fylte i august)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde med guttungen ifjor da han var 3.5 og han var litt for liten.

Var spennende en stund men ikke hele showet ut. Men vi satt også litt på siden, så måtte tidvis se ting litt på avstand, det gjorde nok litt.

Skrevet

Kommer nok an på barnet. Eldstemann var 2,5 (bare tre måneder igjen til han ble tre da) da vi var på Disney on ice (high school musical), og han syns det var veldig gøy. Men han er veldig glad i musikk da, og hadde sett filmene og hørt en del på musikken på forhånd, så han kjente igjen sangene.

Skrevet

Det vil jeg si beror mye på barnet. Har hatt med begge de to eldste for første gang det året de skulle bli tre. Det var altså ca 2 1/2, begge to satt som noen lys og fulgte med på det som skjedde på isen. Så i år får minsta premiereturen sin:) Hun er 2 år 5 mnd. Får se hvordan det går med henne, hun er ikke like rolig som de to andre. Men kjenner jeg henne riktig så kommer hun til å sitte still og følge med på alt som skjer.

Skrevet

Vi har hatt med jenta vår siden hun var 2,5 år og det har ALDRI vært noe problem. Hun elsker det, nå skal det sies at hun syns sånne ting som teater og show er veldig stas da. I fjor skulle jeg ha med gutten min, han var også 2,5 år og var veldig spent. For han er en aktiv gutt som ikke har vært med på sånne ting før. MEN jeg ble helt måløs, han satt som et lys under hele forestillingen og virkelig elsker det. Så nå gleder de seg begge til vi skal igjen om en uke:)

Vi hadde lest, sett litt bilder og sett filmer av de forskjellige som skulle være med slik at de fleste var kjente for barna. Og de syns dette er veldig stort:)

Så tror det kommer litt ann på hvordan barnet er, men som sagt vi fikk oss en sikkelig positiv overaskelse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...