Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Fikk brev fra legen om at HCG var 13000. Da var jeg ca 6 uker og to dager på vei. Er dette normalt? Virker så lavt. Det var mye høyere på samme stadige i forje svangerskap....
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Det er store svigninger i hcg målingene i de ulikes svangerskap. Det eneste som kan gi deg en pekepin er en ny hcg test hvor du ser på stigningen (evt om dne har sunket)...
Gjest ->>- Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Det er innenfor normalen. For å få noe særlig fornuftig ut av hcg, må man måle stigning. Men så langt ute i svangerskapet som seks uker pluss ville det være mer naturlig å ta en ultralyd.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Ja, jeg skal ha ultralyd om en uke. HCG ble bare målt sammen med en rekke andre ting (jeg har en sykdom som jeg må teste noen verdier for), ikke fordi de mistenker at noe er feil, derfor skal det ikke tas en til. Kanskje jeg ikke er så langt på vei som jeg trodde. Jeg testet på juleaften og da var den svaaaakt positiv. Trodde da at jeg var 4 uker på vei men mulig jeg bare var 3.5. Jeg har ekstremt uregelmessig menstrasjon. Takk for svar. For berolige meg selv med at det er normalt. Har prøvd så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå