Gå til innhold

ang utdanning og baby!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn som blir ett år i midten av oktober, også da er jo det største spm mitt om hva jeg skal gjøre da??

skole start er i august og baby kommer ikke i barnehage før han er ett år. ikke vil jeg ha han der noe fortere heller...

også lurer jeg på hvilken inntekt dwet blir som student med barn?? har opparbeidet meg foreldre penger.men er samme barnefar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke vil ha barnepass til ungen, må du vel passe ham selv. Da blir det jo vanskelig å få begynt på skole.

Som student med barn vil du få et barnetillegg til stipend/lån med mindre du eller partner har for høy inntekt. Du finner dette i lånekalkulatoren på lanekassen.no

Skrevet

Jeg studerer og har ett barn. Får 7700 kr i mnd(fullt lån og stipend).+ to større utbetalinger i aug og jan.

Blir vel litt vanskelig å starte på skolen når du har baby. Er jo ikke akkurat aktuelt å ha han med heller for det er fryktelig forstyrrende for de andre. Hva med å skaffe en dagmamma de to mnd? Skal ikke far ha noe permisjon da? Så kan han være hjemme de 2 mnd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...