Gå til innhold

Hvor høy stillingsprosent jobber dere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst å gå ned til 80% nå når jeg får to små barn, vurdere å søke, men må regne litt på om det går mhht. økonomien.

Hvor mye jobber dere. Andre som har har gått fra 100% og ned i stiling?

Mer overskudd ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber 80% og det går veldig fint økonomisk. Hadde ikke orket eller villet jobbe fullt med små barn.

Skrevet

Jeg jobber 100% og studerer 50%, har fire barn og helt greit med overskudd. Skal bli bedre når studiene er ferdig, men 100% jobb går greit for min del.

Skrevet

Oi høres travelt ut. Jeg også har jobbet 100% og studert 50%, men da med ett barn på 5-6 år... med fire barn, hjelp!! ;-)

Skrevet

Det går greit, bedre enn fryktet, men kjenner jeg blir sliten av studiene. Må ta meg i nakken for å studere på kveldstid. Sitter og kvinner meg opp til å finne frem bøkene her. For meg spiller egentlig ikke antall barn noen rolle. Har man barn, så tar jo det eller de barna tiden man har uansett ;)

Hun med fire barn.

Skrevet

Jeg jobber 75% og har to barn. Kunne ikke ha jobbet mer. Venter nr. tre i mai, og når jeg skal ut i jobb etter permisjon skal jeg jobbe kun 50%.

Skrevet

82% i turnus. Sjeleglad for at jeg jobber noen kvelder når jeg har små barn. Slipper masse stress og har tilrettelagt barnehageplass etter turnusen så slipper å ha unga i barnehage hver dag. Har to stk på 2 og 5 år.

Skrevet

Je har 51,41% stilling. Akkurat blitt alenemor. Passer perfekt! Kunne ikke tenkt meg høyere stilling enda. Jenta er 2år. Når hun nærmer seg skolealder (eller OS "tar slutt"),så må jeg vel opp i høyere stilling.

Skrevet

Jobber 100%. Det går helt fint.

Skrevet

Jobber 100 %.

jobbet en periode på 7 mnd med 80 % for ett år siden.

Greit med kortere dager i en overgangsperiode.

Skrevet

Jobber 115%, og det går helt fint. Har et barn, og venter nr 2 i juli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...