Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Kjøttdeig på tilbud... Er det bare jeg som gjør sånn i vårt langstrakte land? 25 kr for 1 istedet for 35-40...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Var det på rimi? jeg skal ut og handle i morgen, skal ha kjøttdeig, noe kjøtt, og steker til å ha i fryseren.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Ja, det var på rimi... Liker å alltid ha et kriselager som holder i noen uker i hus... Mange mener det er en skikkelig dårlig uvane, men jeg synes det er praktisk...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Jeg hamstrer jeg også når det er tilbud. Men ikke akkurat kjøttdeig, det synes jeg er så usunt.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Må ikke skrive sånt her inne, da blir du stemplet for å være fattig Var noen så spurte om det samme tidligere, berre det var om bleier. Jeg var ikke en av de som storhamstret bleier før nyttår, men kjøpte vell 12-15 pakker. Vi er ikke fattige. Men kan vi spare noen kroner, kan vi bruke/spare det til noe annet. Tusen takk fro tipset! Må nok innom rimi å handle litt kjøttdeig i løpet av uken.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 Jeg bruker sånn go' mager kjøttdeig, eller kyllingkjøttdeig, og de er vanligvis ikke så veldig dyre i utgangspunktet, men syntes det er veldig greit å ha liggende i frysen, så man slipper å måtte på butikken til alle døgnet tider! Jeg hamstrer ting jeg når det er på tilbud. Elsker tilbud.. Hehe!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #7 Skrevet 12. januar 2011 du vet at på rema 1000 koster 500 gram kjøttdeig kr 25,- det er vanlig fastpris. og den kjøttdeigen er kjeeeempegod. dessuten har coopbutikkene også billig kjøttdeig som har kommet best i test. 400 gram til kr 24,-
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #8 Skrevet 12. januar 2011 Nei da, det er ikke bare du som blir lurt av sånne tilbud;) 25 kroner er ikke så veldig billig spør du meg, tatt i betraktning hva det er. Jeg bruker kun karbonadedeig, og kjøper den gjerne i sverige, selv om den ikke er like bra som den norske.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #9 Skrevet 12. januar 2011 25 kr er ikke billig... Jeg betaler 19kr for 400gr på rema.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #10 Skrevet 12. januar 2011 Jeg hamstrer alltid karbonadedeig på tilbud. Var veldig kjekt da det var 3 for 100 kr på obs rett før jul:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå