Gå til innhold

Jeg er så trøtt!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!

 

Jeg sliter med å være så trøtt, jeg er 8+5 uker på vei og de siste to ukene har jeg sovet nesten 12 timer hver dag... Er dette naturlig???

 

Er gravid med min første og lurer derfor veldig på om det er noen andre som har det på denne måten?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lest at det er normalt å være trøtt, og er mye mer trøtt nå enn jeg vanligvis er. Sovner f.eks på sofaen om kvelden, og det har jeg aldri gjort før. Og venninna mi sovna under en konsert i Spektrum under forrige graviditet... julekonsert, men likevel! Så ja, tror det er naturlig å være trøtt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E og veldig trøtt.Sovne overalt og sov sinnsykt mye om dagen. Så du e ikke aleine :) Og så får vi håp d går over før august :) Kan jo ikke driv å sovn av overalt..Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Trøtt, trøtt og atter trøtt! Tror jeg kunnet sovet hele døgnet hadde jeg fått lov!

Håper det går over snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trøtt trøtt trøtt... Tror jeg kunne sovet rundt om jeg hadde kunnet. Føler først at det er overkommelig å stå opp når klokken nærmer seg 11, men det fungerer jo dårlig sånn til vanlig. Og selv om jeg står opp da, så vil jeg helst ha en lur i tre tiden og en i seks/syv tiden før jeg går å legger med:P Men ja,det går jo heller ikke så må bare holde ut gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...