Gå til innhold

BF og samboer er frekkere enn flatlusa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev tidligere i dag et innlegg om barnefar som ikke vil ha samvær med eget barn, men som sendte meg melding om jeg kunne passe hans, og hans samboers, baby i helga.

Du kan lese hele innlegget her: http://www.dinbaby.com/forum/thread/142776105

Ringte til mor til baby og kort fortalt: Hun mente at det var en god idè at jeg passet deres baby i helga og hun kunne fortelle at hun, og barnefar (til begge barna) hadde kommet frem til at det var rimelig at om de skulle ha samvær med barnet mitt så burde jeg ha samvær med barnet deres så de ville foreslå en løsning på at jeg hadde deres barn annenhver helg.

De er faen meg ikke kloke!!!!

Samvær med deres barn? Ehhh.... Jeg har ingenting imot å passe barnet, som er søsken med mitt barn, men at jeg skal ha samvær annenhver helg med et barn som ikke er mitt?

Jeg sa det til henne og da sa hun at jeg bare kunne glemme at de skulle ta imot mitt barn når jeg var så vanskelig.

Har sendt melding til barnefar, men han svarer ikke.

Herregud for noen I D I O T E R !!!

Hilsen "Oppgitt mamma"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en kjekk logikk......

Er glad det ikke er meg, men kjenner en der ekssvigermor ringte å forlangte å få se hennes barnebarn (neida, hun var ikke farmor, men hun kunne jo ha vært det om det første forholdet hadde vart og de hadde barn....)

Det skal mange forskjellige mennesker til for å skape en verden....

Jeg synes du skal ta opp dette med eksen din. Om han ikke forstår dette, så får du heller dra ham med til noen som kan forklare ham det (har han f.eks. foreldre med hodet skrudd rett på, så kan det jo være en god ide å ta kontakt med dem)

Skrevet

høres helt dustete ut, ja hvorfor skal du ha samvær med deres barn?? at hhan skal ha samvær med ditt barn er jo normalt siden han faktisk er faren, men at du skal ha barnet deres, dummeste jeg i mitt liv har hørt!!

Skrevet

Egentlig så må jeg bare le litt. Selv om jeg er oppgitt!

Barnefar har ikke hatt noe samvær med vårt barn, han var på besøk litt i begynnelsen, og han har brutt to samværavtaler.

De to har ikke noe familie her og jeg mistenker at de nå prøver å tyne meg litt for å få gratis barnepass. Og jeg stiller gjerne opp, men samvær annenhver helg? De er noen tullinger begge to!

HI

Skrevet

Skjønner heller ikke helt logikken i det.... Men de mener visst at om de har samvær med mitt barn så skal jeg ha samvær med deres barn.

Makes no sense!

HI

Skrevet

hahahahaha... Jeg dævver!!!

Dette kan ikke være mulig, ingen er så dumme, vel??

Så bf har ikke forstått at det er HAN som skal ha samvær med SINE barn, ikke DU som skal ha samvær med HANS.. hehehe.. Jeg ler meg ihjæl..

Dette må være de største brødhuene i dette land, hvor gamle er de egentlig? Logikken deres er på linje med 8-åringen min nemlig.. hehehehe

Skrevet

Betaler far barnebidrag da? Det jeg hadde gjort var og ta turen til nav og be dem om og sette bidraget..Har han 0 i samvær så få du max bidrag...Kommer selvsagt også på hva han tjener da..

Ikke la han slippe unna bidraget ivertfall;)

Skrevet

At denne mannen har klart å lage to barn er over fatteevne og jeg kan ikke fatte og begripe at jeg noensinne har vært sammen med ham *klask i panna på meg*!

Ler jeg med, men det er trist om de skal stå steilt på dette og at barnet mitt ikke vil få samvær med pappa. Barnet har ikke hatt samvær tidligere, men jeg har alltid et håp om at det skal ordne seg. Men etter to brutte samværavtaler, tre møter på familievernkontoret som han har uteblitt fra og dette på toppen av kransekaka så ser jeg ikke at samvær vil skje med det første.

HI

Skrevet

Jeg tjener godt. Han tjener mindre så bidraget er satt til 1030,- i mnd. Det betaler han og jeg håper han vil fortsette med det.

(han betaler på bakgrunn av 0 i samvær)

HI

Skrevet

Hehe, ja du får be ham om å finne frem adopsjonspapirne da, og spørre hvem av dem du skal steppe inn for..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Haha! Han slår jo min ex glatt! Herregud, jeg har funnet barnefars overmann her! Jeg ler, og jeg ler faktisk høyt! Det går jo ikke ann!

Jeg hadde en sånn liten drøm om at vi ble venner, dattern min kunne ha med seg et søsken fra far hjem og være her en helg, at vi kunne ta med søstra hennes på noe gøy, osv osv (ikke at det kommer til å skje siden han er dust) men et fastsatt samvær?? HAHAHAHA!

Skrevet

Hahahaha, jeg ler så je nesten tisser på meg her :D :D

Ungan mine spør hva jeg ler av!!!

HAHHAHAHAHA! Denne må jo være årets ;o)

Skrevet

De har vel en slags logikk om at de er gratis barnevakt for henne, derfor må hun være gratis barnevakt for dem :-) Skal ikke være noe forskjellsbehandling her, vet du!

Når faren ikke møter opp til samtaler, virker det ganske håpløst.

Skrevet

Hahahaa! For noen skrullinger.

Tror du bør, av hensyn til ungen din, droppe videre planer om samvær. Ungen din kan jo bli smittet...

Skrevet

Jeg ler meg skakk! Nå har vi riktignok vært barnevakter for biomammas nye barn, søsken og annet ved flere anledninger, men kjære tid. Han høres jo vitterlig ikke ut som en du vil løpe etter for samvær? IQ = skonummer med all sannsylighet?

Skrevet

Herregud :) ER det MULIG??

Ha ha ha ha!!!

Skrevet

Knis! Dette var en høydare! Du veit selvfølgelig at de bare vil ha HELT barnefri helg de også!!!

Skrevet

Herregud, går det an?

Det er synd barnet ditt ikke har samvært med faren sin, men mtp hvor dum han tydeligvis er, så er det kanskje like greit de ikke møtes så ofte!

Lykke til:)

Skrevet

Dette er jo helt utrolig!

Kan ikke svirre mye oppi hodene på de to. De mente vel at dette samværet skulle tre igang så snart som mulig også da vel, siden de ville du skulle ha barnet nå når de skulle reise bort en helg? Og barnet er bare 4 mndr. Man sender ikke engang så små barn på overnattings-samvær hos far så tidlig!

Stakkars, stakkars gutt!

Men jeg må si, at samme hvor mye bak mål alt dette er, så tror jeg faktisk at jeg hadde godtatt en slik ordning, for barnas skyld, så lenge det er enten eller fra deres side. Jeg hadde ønsket at mitt barn fikk bli kjent med sitt søsken, og at de begge fikk et godt søskenforhold.

Og ikke minst med tanke på hvor spesielle disse to personene virker. Jeg ville nok ha fulgt med på om de i det hele tatt var i stand til å ta seg av sitt eget barn.

Skrevet

Hehe, tror faen meg eg ler meg ihjel!

Ikke mye god i hode de der nei.

Skrevet

Her tror jeg faktisk at jeg hadde sendt inn en bekymringsmelding til BV. Hvem i pokker sender en 4 mnd gammel baby på overnatting til ei dame de knapt nok kjenner???

HI har du kontakt med noen andre i famillien til bf ?

Skrevet

De høres like smarte ut de der to. De fortjener hverandre!

Du bør ha samvær med barnet deres? Jammen det er da for faen ikke du som har pult det frem vel?????

Høres ut som at barnet ditt har bedre av å ikke ha kontakt med biofar, og at du skal være veldig glad for at du ikke ble stuck med idioten!

Skrevet

Sorry, men dette innlegget måtte jeg bare legge inn i bloggen min.

Herregud så intelligent barnefar er.

Skrevet

jeg må si jeg hevet brynene mine en liten tanke nå ja...erre mulig???

Skrevet

Takk for alle svar og godt å høre at jeg ikke er den eneste som ble oppgitt og som måtte le av dette her :D

Har fortsatt ikke hørt noe fra barnefar og jeg regner ikke med noe svar med det første. Jeg tenker ikke å stille opp som noe samværshjem for andres barn og jeg er ikke noe gratis avlastningssenter. Grunnen til at jeg er så bastant på dette er IKKE fordi jeg ikke vil hjelpe til, for det kan jeg godt gjøre, men jeg kan ikke forplikte meg til et annet barn på livstid. Sier jeg ja så kan jeg ikke bare trekke meg for det vil være utrolig dårlig gjort overfor barnet (deres barn) og jeg kan ikke inngå en avtale jeg ikke vet om jeg kan overholde til barnet er tenåring.

En annen ting er at jeg syns ikke det er forsvarlig å skulle sende en liten baby på avlastning/samvær annenhver helg. En baby har det best hjemme hos mamma og pappa. Og der burde også denne babyen være.

Jeg stiller gjerne, etterhvert, som barnevakt selv om de ikke har stilt opp en eneste gang for meg. Jeg har vært alene om babyen hver dag i 2år uten hjelp så det er litt ironisk at den personen han (de) ikke ville hjelpe er den første de løper til når ting butter litt imot og egentid er "påkrevd". HAHA! Ja, jeg blir litt skadefro, jeg skal innrømme det. Jeg er menneskelig der :D

Kommer ikke til å melde dem til barnevernet. De er korttenkte og litt på den dumme siden (jeg trodde at mor var litt smartere enn ham, men...). Men de er snille folk. De bare tenker ikke så langt...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...