Gå til innhold

For noe tull!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har jeg lagt merke til fler og fler unge jenter som plalegger å ta silikon i brystene før de har vært igjennom en graviditet og ammeperiode forde "jeg regner med at jeg kommer å trenge det". Hva er det for noe tull? Du kan da ærlig talt ikke sitte å plalegge å ta silikon før du vet hva resultaten av en gravidtet og ammeperiode blir? Selvsagt er det jenter som er missfornøyd selv før dette, å da kan jeg jeg si jeg forstår det. Men har man flotte strutte pupper fra før kan man aldri vite hva som vil skje..

Selv ble jeg mor i ung alder og ammet til sønnen min var 14 mnd. Jerg er faktisk mere fornøyd med byrstene mine nå enn det jeg var før. Selvfølgelig har jeg vært heldig, men jeg merker jeg blir frustrert når unge jenter plalegger kosmetiske inngrep i så tislig alder. Nesten litt trist vil nå jeg si. Hva syntes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser det ble littt skrivefeil, ble vist litt revet med her :).

Skrevet

En del av samfunnsutviklingen er at vi blir mer og mer lik amerikanerne, altså overflatiske. Veldig synd. Det beste hadde vært om kosmetisk kirurgi var så dyrt at de fleste ikke ville hatt råd - penger er nemlig den eneste begrensningen for enkelte.

Jeg tror disse unge jentene du refererer til, kommer til å endre planene sine ettersom de blir mer modne. Huak at de nettopp har fått pupper og derfor kanskje har problemer med å forholde seg til at de kan bli endret...

Skrevet

ja det er bare tull! men nå etter snart 4 barn kunne jeg tenkt meg det, ammet ikke de to siste noe særlig, men har hengepupper som en gammel bestemor, og en haug med strekkemerker, men min mann syns ikke noe om at jeg skal ta silikon, så da blir det sikkert ikke noe aav det heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...