Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Skrev tidligere her at norwegian har rotet bort kofferten min.. Og nå sier dem at den er mest sansynligvis borte / må melde den tapt.. Og jeg er så lei meg fordi jeg har masse fine klær i kofferten, sko osv, og sint på megselv fordi jeg ikke oppdaterte reiseforsikringen, trodde ikke dette skulle skje. Nå har jeg mistet nesten alle klær jeg eier ( pga flytt til utlandet)... Og jeg vet ikk eengang om jeg har rett på å få noe tilbake fra norwegian ... Utrolig lei meg :*( :( Har nesten ikke noe klær her heller...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 your checked-in baggage is damaged, delayed or lost during transport on a Norwegian flight, Norwegian’s responsibility is limited to 1000 SDR (Special Deduction Rights Noen som vet hva det kan bety ?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Jeg vet iallefall at når du har med barnevogn på Norwegian, må du skrive under på at du sender den på eget ansvar. Dvs at hvis det skjer noe med den så er det ingenting å gjøre med det. Man signerer på bagasjetaggen. Det må jo bety at de har ansvar for den vanlige bagasjen som blir sendt. Du betaler jo også for å sende bagasjen så det skulle vel bare mangle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå