Jente.18 Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Jeg tror ikke jeg kommer til å bli gravid fordi jeg stresser for mye. Eksen til samboeren min plager oss støtt og stadig og dukker opp med merkelige forklaringer til å bare MÅTTE ta kontakt med ham! Jeg blir så sint! Vi er unge begge to, og prøver og få barn, vi er friske også, skulle ikke være noe iveien, men neida, jeg stresser så mye at det bare går ikke. Jeg tok en test i dag, den var nok en gang negativ....
Wandaaa89 Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Hei. Tenker du for mye på det kanskje? Det er bevist at hvis man virkelig prøver å bli gravid, og ønsker det veldig stert så blir man ikke like lett gravid. Gjelder sikkert ikke alle, men jeg kjenner mange som har slitt med dette.. Også når dem legge "å bli gravid" planene på hyllen en stund så er dem gravide på et blunk Men det er vanskelig å legge vekk de tankene når man virkelig vil! Ha tolmodighet, det kommer snart en liten spire Har samboeren din barn fra før?
Jente.18 Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2011 Jaa jeg vet. Har prøvd å ikke tenke på det men det er ikke alltid like enkelt Fikk utskrevet sovemedisin for at jeg ikke sov om nettene, sånn at jeg ihvertfall kunne være uthvilt om dagene. Men har sluttet med dem nå, nå sover jeg uten. Jepp, samboern min har ei datter på snart 3
Jente.18 Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2011 Jaa, jeg prøver å ikke tenke så mye på det men jeg gjør det likevel jepp han har ei datter på 3 år. Men han har fullt ansvar, moren har ikke noe ansvar i det hele tatt. Hun får bare møte henne av og til. Men hun plager oss likevel, og jeg liker henne ikke. Hun psyker meg ned.
lindynatt Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Det er vitenskapeli bevist at stress ikke har noen innvirkning på om man blir gavid eller ei, hvis tress var et effektiv middel til ikke å bli gravid, burde jo mennesker utsatt for krig, sorg, sult osv ikke kunne bli gavide
Des87 Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 Når du føler deg slik så finn noe slik du får tankene over på noe annet. De har felles barn, og du må nesten forholde deg til henne i mangen mangen år siden hun er barnets mor.... Men prøv og se om du finner nor og gjøre ? Vet det er vanskeligt, og det er mangen i samme ``båt`` Men slik er det bare, prøvd og hev deg over, lokk ørene din, selv om det ikke er like enkelt. Noen dager er bedre enn andre Finn noe som funker for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå