sykkelpumpe Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Har sett på en del av oppskriftene, og synes det er så mye fett! Jeg liker ikke fet mat, det har jeg aldri gjort. (klarer til nød og drikke lettmelk) Blir opplegget ødelagt om man ikke velger fete matvarer?
Collette Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Jeg klarte heller ikke fett og ble veldig fort kvalm, men ble vant til det også gitt. Men hvis du ikke klarer så mye fett, så kan du øke litt i karbohydrater og heller gå for Lindberg-varianten. Funker fint det også.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Jeg takler ikke så mye fett i form av fett kjøtt o.l. Jeg får i meg mye fett allikevel, i form av oliven, avokado, fete meieriprodukter (sæterrømme, tyrkisk yoghurt osv), ost og fisk. Dessuten bruker jeg endel smør eller olje når jeg steker. Det viktigste er uansett å holde proteinnivået høyt. Det med fett er forøvrig en vanesak dersom du lærer deg å finne alternative fettkilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå