mc1981 Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Jeg mistet 1 september og fremdeles venter jeg på å bli gravid igjen. Har hørt man liksom skal bli fort gravid igjen etter en spontanabort. Noen som kan dele litt erfariger med meg? Forrige mnd prøvde jeg bi og Wild jam, men fikk mens den 4 denne mnd:(
CI82 Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Jeg mistet i juni og hørte også at det var lett å bli gravid igjen rett etterpå. Men det skjedde ikke med meg. Følte jeg ble litt stresset av det, men nå tar jeg det mer med ro. Og tenker at det skjer når det skjer. Prøver selvfølgelig å ha ofte sex på riktig tidspunkt, men blir ikke så skuffet hvis det ikke klaffer med en gang. Jeg fikk ganske ustabile sykluser etter SA, men nå er det ganske stabilt igjen. Hvordan var det for deg?
katie77 Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Jeg hadde selv en sa i juni 08, og ble gravid august 08 igjen. Men jeg har også lest at det kan ta litt tid. Masse lykke til....
bomsa Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Jeg mistet i oktober og er gravid igjen nå....du skal se at du nok snart blir gravid igjen..:-) Veldig skremmende å være gravid igjen synes jeg...:-S
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Jeg mistet i slutten av september, og fikk mensen 1 måned etterpå. Da startet vi prøvingen igjen, og ble gravid i denne første prøveperioden etter SA'en. 1 trimester går fryktelig sakte! *babystøv* til dere prøvere.
Gullis :) Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 CI82: hvor lenge var syklusene ustabile? Jeg hadde en SA 10.des. Trodde jeg hadde EL onsdag for 2 uker siden, har hatt pos graviditetstest helt til for noen dager siden så jeg har ikke kunnet teste for EL, men IKM er i såfall idag. Har mensmurringer og regner med at mensen er på vei (har sittet på flyet i hele dagen og krysset noen tidssoner, knaskje det utsetter det,) men kjenner jeg er urolig for at jeg skal få veldig ustabile sykluser nå. Jeg sluttet med Ppiller 1.nov så jeg ble gravid med en gang så jeg trodde egentlig jeg skulle bli gravid ved første EL nå også, dumme meg heheh..
mc1981 Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2011 jeg fikk mensen en mnd etter missfallet. etter det har mensen bare vært ustabil md en dag fra eller til. håper det klaffer snart. tok så lang tid å bli gravid første gangen. da tokk det nesten 2år. sist tok det nesten 1år og den mistet jeg . nå har jeg håpet siden oktober etter missfallet. kjenner det tar på. rett før mens blir jeg stresset og når jeg får den blir stemningen litt trist her hjemme. det som uroer meg er at jeg fikk min første mens som 9.5åring og nå nærmer jeg meg 30 og jeg har hørt om noen som kommer i overgangsalderen allerede i midten av 30 årene. da jeg fikk så tidlig, er jeg redd sjansene mine snart er over. ønsket om å bli 2-3barnsmor er så sterkt..
mc1981 Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 16. januar 2011 da håper jeg det virkelig går bra denne gangen for deg:) håper jeg kan snart følge etter den lykken:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå