Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Du ikke var lykkelig med barnefar og har to barn fra før?Han har et skikkelig temrament og sier mye stygge ting til meg.Usikker på hva jeg bør gjøre?vet ikke om forholdet kommer til å vare.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Nei, jeg ville ikke beholdt. Vil du virkelig ha barn med en mann som har et temperament og som er slem mot deg? Er du forberedt på å kanskje skulle bli alenemor til 3? Ønsker du å bringe et nytt liv til verden sammen med en mann som ikke er helt god og er du villig til å oppdra barnet i samme hus som en mann som er slem? Og vil du kunne med lett hjerte sende barnet til denne mannen for samvær om dere skulle gå fra hverandre? Jeg mener ikke å være slem, men å få barn med en slik mann ville jeg ikke gjort! Ta heller vare på deg selv og de barna du allerede har. Flytt fra denne mannen og skap et nytt og bedre liv for deg og barna!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Nei, huff. Har du allerede to barn med han eller er disse fra et tidligere forhold? Forøvrig har jeg vært i forhold hvor jeg har blitt behandlet respektløs, men der har jeg aldri blitt lenge for å si det sånn. Jeg hadde tatt abort.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Ikke få (enda) et barn til med en fyr som er som du sier. Slike "menn" er ikke verdt skitten under skoene dine en gang. Av hensyn til deg og barna dine, ikke behold. Stikk, ring helst et krisesenter!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 ja, me hadde kommet meg langt vekk fra faren! Husk at du aldri vil angre på at et barn ble født!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 jeg ville beholdt barnet og sparket mannen ut
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #7 Skrevet 12. januar 2011 Husk at det er ikke bare bare å komme seg vekk fra en person. Han kommer helt sikkert til å kreve samvær. I tillegg må du ligge søvnløs annenhver helg å lure på om barnet ditt har det bra, Ingen hjelper deg, for far har rett på samvær og dette må du bare forsone deg med. Du må forholde deg til denne drittsekken resten av ditt liv. Han kan ødelegge ditt liv, de barna du har fra før sitt liv+ den nye babyen sitt liv. Det er faktisk mulig å ta abort uten å angre på det etterpå. Jeg synes det er for lett å bare tenke at du aldri angrer på et barn. Det er liksom ikke svaret på alle skal\skal ikke ta abort abort spørsmål.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #9 Skrevet 12. januar 2011 om man alt har 2 unger ville jeg aldri beholdt det 3.. først og fremst kom dere til psykolog og få hjelp.. bufetat.no burde du gå inn på,. det er gratis,. jeg har selv gått til de og de er flinke. du burde bli trygg på forholdet om du ønsker flere barn med han,.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå