Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 og hva slags fasong? jeg er 1.63 og 66 kg, har langt mørkt hår. Liker og kle meg litt sexy, høye støvletter og skjørt. har kåper,sjerf og vesker som ser litt dyrere ut enn de er, og vil gjerne at antrekket skal se så nytt og dyrt ut som mulig :-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Har ingen stil. Kler meg i det aller meste jeg syns er fint! Som oftest betyr dét jeans eller kakibukser (trange) og en søt topp eller kjole og støvletter. Om vinteren går jeg ganske konsekvent med lue, skjerft og votter. Om sommeren går det ganske konsekvent i ballerinasko- behaaageliiig!!! Jeg er forresten 170 cm og veier normalt sett ca 75 kg (men ser nok ut som om jeg veier endel mindre pga heldig med fasong). Er nå gravid, veier 85 kg, og kler meg i det jeg får plass i. Mye kjoler, gitt! ;-) Gidder rett og slett ikke å kjøpe masse nytt bare for disse månedene... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå