Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Her er noen godbiter og dere har virkelig gått glipp av noe, han er så sexy http://www.youtube.com/watch?v=nFEFeqdTtBE http://www.youtube.com/watch?v=LrJM4R40lWY
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 aaah takk for at du gjorde en kjip arbeidsdag spennendene igjen. Nå har jeg noe å drømme om resten av dagen. Hjem og se Twilight i dag ja:)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Nope. Ble ikke mer frista nå heller... Kjipe filmer og kjip fyr.
Gjest Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Mener fortsatt at han gå og ta seg en bolle. Synes hele Twilightgreiene er triste saker. True Blood og The Southern Vampire Mysteries der i mot. Ho, ho, ho!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Helt enig med Smaug, Twilight er True Blood Light for tenåringer Sier litt når mine to nieser på 9 år og 6 år er hekta!¨ Skal innrømme at gutta i Twiligt er snasne, men helt ærlig, aaaaalt for unge, hi hi!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #7 Skrevet 12. januar 2011 Sexy? Hvor? Jeg skjønner ikke hva som er så sexy med bleike femi GUTTER som i tillegg ser dopa ut? For å ikke snakke om den patetisk dumme serien. Har sett en film, aldri mer. Gi meg kvalitet heller, både på underholdningen og mannfolka!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #8 Skrevet 12. januar 2011 Aaaar! Det var godt for ei gammal kjærring å se igjen Edward:)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #9 Skrevet 12. januar 2011 Han er ikke mye sexy i de filmene! Styggbleik, ekle,mørke lepper, øyebryn som ser ut som om noen har barbert en bever og limt i panna på'n, høyt hårfeste, flat i trynet i profil og lett måpende "jeg-har-ingen-fungerende-hjerneceller"-look. FYSJ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå