Gå til innhold

God nyhet fra legen idag ;-)))


Gull klump 2 :-)

Anbefalte innlegg

Var hos fast legen min idag, tok vanlige prøver å alt så bra ut. Mage målet hadde gjevnet seg ut og hodet endelig festet.

Er 2 gangs gravid så han mente det kunne skje når som helst nå :-)) Har egentlig termin 29 , så kansje jeg kan få sniket litt i køen her. Forrige kom også 2 uker før termin å godt det da han var 4320...lurer på å mye en skal trykke ut denne gangen he he.

Har helt glemt fødsel smertene, føler meg ikke klar til å føde. Hadde skikkelig vondt i magen om morgen idag...å tenkte nå kommer han...men det var luft smerter....he he he....så nå gruer jeg meg til å kjenne på føde smertene...he he

Blir spennende!!! .....BARE GÅR Å VENTER JEG NÅ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse lykke til!:-)

Hadde selv rier natt til igår, og igår gikk slimproppen men ingenting skjer :-( Nå er det uansett ikke lenge igjen:-)

Fødselssmertene tar vi som det kommer! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra:-) jeg er også 2.gangs fødende å var på kontroll til jordmor på mandag, hvor hun sa at hodet hadde fesstet seg:-) JIPPI, håper det er et tegn!! hadde ganske mye utflod før, mn nå er det nesten ingenting, d er vell ikke noe særli med tanke på modningsprosessen?! mn "kynerne" har tatt seg opp litt, såe.. går bare egentli å venter på noen tegn fra kroppn;) fødsels smertene kommer enten vi vil d eller ikke!:P.. så vi kan like gjærne ønske dem velkommen:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hodet har festet seg er iallfall et tegn på at du er nærmere,hehe:-) Her festet det seg for to uker siden,alt er så individuelt. Skal til jordmor kl 15 idag og kommer til å be henne sjekke hvor moden jeg er og tøye meg litt. Hun sa hun kunne strippe,så hvis jeg tar mot til meg skal jeg be henne gjøre det. Sist jeg fødte ble jeg strippet og det startet innen et døgn. Hjeeelp!;-)

 

Vet ikke angående utfloden,jeg har også mye mindre enn før. Sikkert ganske vanlig det. At kynnerne dine har tatt seg opp er iallfall bra. Da trener livmoren seg og du skal visst få en "greiere" fødsel;-)

 

SPENNENDE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj....2 uker....hadde ikke tenkt å vente så lenge. Følte på legen min at det var veldig nærme. Han sa jeg kunne sette opp "ny time neste uke men trodde ikke jeg kom....si ifra når du er på føden du"

Men jaggu sitter jeg der sikkert til neste Onsdag oxo....føles slik, for her er det liksom ingen tegn enda....suprise me!!! :-)))))

Lykke til alle dere som oxo vil føde NÅ....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...