Gå til innhold

Hva har skjedd med puppene mine?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

studerte meg selv litt før jeg gikk i dusjen tidligere, og ser at puppene bare henger og slenger, som et par slappe sokker. Jeg har ikke hatt noe særlig til melk, amma i 3-4 uker bare, så skulle ikke tro det hadde noe å si? Hadde ikke så veldig faste bryster i utgangspunktet, men nå er det helt sykt hvor flate og slapsete de har blitt. Usj. Kanskje jeg må sette i gang å pumpe for å få litt melk så de blir litt perky igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine ser ut som vrengte polvotter:S

Det skjer jo mye med puppene i et svangerskap, de vokser også krymper de igjen, Tror bare det er sånn.

Jeg var i tenårene strekt i mot plastisk kirurgi...i en alder av 34 ønsker jeg meg en fet lottogevinst for og si det sånn. Perky boobs står på lista:) trenger ikke større bare litt mer sprett!

Skrevet

Samme skjedde med meg med forrigemann.. Når ammingen var ferdig (etter 14 mnd vel å merke), var det ingenting igjen der. I tillegg hadde jeg 2 kg mindre på kroppen, som sikkert også kan forklare litt. Så hvis du vil ha større pupper må du enten legge inn silikon e.l, eller legge på deg litt ;)

Men det beste er vel bare å innse at kroppen er annerledes, og bruke push up til den store gullmedaljen :)

Skrevet

Puppene vil forandre seg i opptil 3 år etter fødsel/ammeslutt. I den perioden kan de vokse og krympe litt "Histen og pisten" pga hormonene kan bruke så lang tid på og stabilisere seg.

Særlig "tomme pupper" kan bedre seg mye på et par år, for huden kan trekke seg mye sammen på den tid. Så vent med og krisemaksimere til det er 2 år siden du sluttet og amme iallefall.....Selv om du ammet bare noen uker..Det er svangerskapet i seg selv som er den størset "puppetyven":o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...