Gjest Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Jeg er gravid men bare 4+2 tror jeg.. Men på lørdag fikk jeg hodepine som ble merintenst og på mandag var det ikke utholdelig, måtte sove og være i mørkt rom hele tiden. Igår var jeg bra. Idag er det på´n igjen, og like ille som mandag, det gjør så vondt som om hodet skal eksplodere, er dette virkelig normalt så tidlig i svangerskapet ? Har jobb jeg må gjøre men får ikke gjort noenting når jeg har så vondt i hodet
lindynatt Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 kom deg til kiropraktor eller enda bedre osteopat for å få gjerne løsnet på spenninger i nakek/skuldre.
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Dette kan være helt vanlig og hormonelt. Jeg har hatt mye mer migrene i dette svangerskapet og må som deg ligge i mørkt rom og bare slappe av. Håper dette er noe forbigående for vondt i hodet er ille! Jeg hadde et 3 dagers anfall hvor det bare dunket og dunket i hodet, ikke noe hjalp men plutselig så forsvant det av seg selv så hos meg er det tydelig at det er hormonelt. God bedring hvertfall
Linemor1+1 Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 I mitt første svangerskap så sleit eg vanvittig mye med migrene. Eg hadde det konstant i nesten 4 mnd og var kvalm i tillegg. Det var så gale at eg trodde ikkje eg skulle overleve - eg husker nesten ikkje hva som foregikk rundt meg de månedene for eg var helt i ørska. Eg sier ikkje dette for å skremme deg men kanskje for å forberede deg på at hvis du starter med hodepine så tidlig så kan det være ett tegn på at du kanskje vil slite litt med det.... Nå er eg gravid igjen og stålsatte meg skikkelig for disse første mnd men er nå i uke 7 og har faktisk ikkje enda fått noe veldig med hodeverk så eg håper at det kanskje kan vil være annerledes denne gangen... Og ett tips til ...hvis det blir så gale så sykemeld deg med god samvittighet. Eg pinte meg gjennom det med en 40 % sykemelding og det var abselutt ikkje verdt det!! eg holdt på å klikke på de som var rundt meg på jobb og når eg kom hjem så fikk han stakkararen hjemme også gjennomgå - så i etterkant så ser eg at det kanskje hadde vært bedre å sykemeldt seg helt og kommet meg gjennom det og så heller kommet tilbake i bedre form etter det er over ) Men masse lykke til og håper det ikkje blir så gale for deg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå