Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Vurderer dette om jeg mot formodning skulle få en jente til.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Navnet et pent, men det ser enda penere ut med C Bruker man K "ser" navnet så tungt ut på papiret...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #8 Skrevet 12. januar 2011 Nydelig!! MEN,ville holdt på den "norske" versjonen med K,syntes det er så mange navn som blir ødelagt av trangen flere har til å lage litt mer internasjonale versjoner.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #9 Skrevet 12. januar 2011 Liker det. Enig med to med ulikt syn her oppe. Mener også at navnet ser litt tungt ut skrevet med K, og derfor ser finere ut med C. Men internasjonalisering av navn har vært så in lenge at det begynner å bli harry og pretensiøst.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #11 Skrevet 12. januar 2011 Nydelig,men behold K`n Mye finere!! Samma som Klara er finere enn Clara (synes nå jeg da)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #13 Skrevet 12. januar 2011 Jeg heter Constanse og har aldri vært så begeistret for navnet. Jeg vanligvis fan av å bruke K istedenfor C, men akkurat i mitt navn syns jeg K ser enda hardere ut, og syns derfor det er greit at jeg skriver det med C.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå