Piken på landet Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Hvilke produkter er et must for å få fine krøller? Har en datter med krøllete hår, men nå når håret begynner å bli lengre ser jeg at jeg sikkert må kjøpe noen skikkelige hårprodukter for å få de fine. Noen tips? Shampoo, kur, stylingprodukter, kort og godt hva som helst som gir fine krøller :-)
zombie Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 har vært innom det meste av produkter, og det som funker best er faktisk first price skum. også viktig med balsam.
Gjest Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Jeg bruker enten produkter fra SexyHair (de har en fin serie for krøller) eller så bruker jeg butikk-shampoo, kurer og bruker litt silkcerum fra K-pak, som jeg smører ytterst på krøllene sånn at det ikke blir så "frizzy". Om hun er liten så er det kanskje greit å ikke tørke ut håret med masse stylingprodukter. Kjøp en shampoo og balsam for krøller fra SexyHair. De er veldig gode produkter.
2søtesmåh Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 Har ikke krøller, men Morrocan Oil (eller hvordan det skrives) er supert for langt hår.
kajak&Daniel Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Bruker produktene fra Mixed Chicks på sønnen min som har masse krøller. Disse og andre produkter på denne siden, skal være bra! http://www.beyourself.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå