Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Jeg har en datter på snart 3 og vi samsover enda og ingen planer om å få hun i egen seng enda. Jeg mener det at det kommer naturlig at hun vil over i egen seng.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Skikkelig stas å ha en tenåring i senga og fremdeles ikke ha hatt sex siden fødselen sikkert. Lykke til med den!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Eldste var rett over året da han begynte å sove i egen seng. Yngste er nå 6mnd, og vi satser på rundt et år for ham også:-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Uffda 9.21, er du en av de som ikke kan ha sex utenom i senga? (Gjerne med dyna på og lyset av?). Stakkars stakkars mannen din.... HI
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 Alle våre har sovet hos oss frem til de var ca året. Dvs deres egen seng har stått ved siden av vår, så de har blitt lagt der, men havner alltid oppi hos oss (de har en egen evne til å lukte når vi legger oss, tror jeg;-)). Minstemann er 2 og ligger hos oss enda, men det er fordi han er definitivt siste og det er så kos..... Snart skal han ut;)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #7 Skrevet 12. januar 2011 Nei det er jeg så absolutt ikke, men det virker som det er mange av dem her, så jeg gikk ut fra at frøkna med 3-åring i senga var det også. Men såklart, jeg er jo så "tullete" at jeg ikke lurer meg til å tro at babyer i senga er lurt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå