Gå til innhold

Når begynte....??


mor,2 prinser & 1 prinsesse <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte barna deres å krabbe og å reise seg?

Jeg syns dattra mi er så tidlig ute.. Hun krabbet når hun var 5 mnd og i dag så jeg henne stå og nå er hun 6 mnd..

Gjør ikke noe om resten gjerne kan vente en stund :P hehe :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min gutt krabba når han var 7 mnd, sto når han var 8 og han går nå 6-7 skritt uten støtte og han er 11 mnder. med støtte løper han bortover gulvet.

Du får nok ikke gjort så mye, må bare ta det som det kommer :)

synes det er fint at de er tidlig. så kan de løpe til sommern ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...