mor,2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Når begynte barna deres å krabbe og å reise seg? Jeg syns dattra mi er så tidlig ute.. Hun krabbet når hun var 5 mnd og i dag så jeg henne stå og nå er hun 6 mnd.. Gjør ikke noe om resten gjerne kan vente en stund hehe
kråkemamma Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 min gutt krabba når han var 7 mnd, sto når han var 8 og han går nå 6-7 skritt uten støtte og han er 11 mnder. med støtte løper han bortover gulvet. Du får nok ikke gjort så mye, må bare ta det som det kommer synes det er fint at de er tidlig. så kan de løpe til sommern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå