Gå til innhold

Andre som har blødd brunt blod på IKM dagen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde IKM på lørdag. Da fikk jeg litt brunt blod i forbinnelse med toalettbesøk.... Men mensen har ikke kommet enda! og fortsatt brun utflod....

 

Noen andre som har blødd litt i starten? Det har jo gått for lang tid til at det kan være festeblødning!

 

Takker for tilbakemeldinger, ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har blødd brun utfold en gang og vært gravid ja. Men har også blødd brun utfold på den dagen jeg venter mensen uten å være gravid. Krysser fingerne for at du er gravid! En test vil vise det nå uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:)

 

Får teste til helga visst det ikke skulle bryte ut til noe mer:)

 

Jeg pleier alltid å ha lyserosa utflod/blødning noen dager før mensen, men aldri hatt sånn brun. Det pleier jeg å ha siste dagene av mensen:)

 

Men jeg får bare vente i spenning da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:)

 

Får teste til helga visst det ikke skulle bryte ut til noe mer:)

 

Jeg pleier alltid å ha lyserosa utflod/blødning noen dager før mensen, men aldri hatt sånn brun. Det pleier jeg å ha siste dagene av mensen:)

 

Men jeg får bare vente i spenning da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Har du fått tatt en test? Så Spennende!

Jeg har IKM idag (34 dager syklus) og hatt litt lyse brun utflod idag.. Forje pp hadde jeg det likt, på IKM dagen brun utflod og mensen kom for fult dagen etter. Men har aldri pleid å ha det sånn, brun utflod de siste 2-3 dager etter tr. Så lever i et bittelite håp jeg også, men regner med at jeg får tr imorgen.

 

Prøver egentlig å slappe av, for vet at kroppen min blir fort forvirra pga psyken min. Men kjedelig når tr ikke dukker opp som før om det ikke er noen spire der.

 

Er vel ikke annet enn å vente så teste om tr ikke kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...