Gå til innhold

Flere som våkner i 4-5 tida og kjeder seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke sove pga vonde hofter og stor mage. 37 uker på vei. Våkner også noen ganger uten grunn. Gi beskjed hvis det er flere som er våkne. Kanskje vi kan chatte sammen slik at det blir fortere dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært våken siden 04 pga en snuppe som ikke vil ligge i egen seng lengre, er også 39 uker på vei og veldig klar for å føde snart. Jeg som sover som en stein vanligvis har fått så store problemer med å falle i søvn.....arrrrrrrg, spesielt når jeg blir vekket i løpet av natten nå.

Nå har jeg tatt frem klærne etter "storesøster" og sorterer ut det som overhode ikke går på en gutt, selv om han ikke vil protestere ;)

Skrevet

Jepp! Våknet 05:25 i dag, opp og spise litt og surfe litt og så prøve å sove litt. Koselig du har selskap av en liten snuppe da:-)

Skrevet

Og Kjersti 83, jeg har også sykt vondt i hoftene! Akkuratt i dag er det ikke så ille, men det har nesten vært min verste gravidplage. Hjalp litt med en liten elektrisk varmepute og støtteputer i ryggen sånn at jeg ligger midt i mellom siden og ryggen.

Skrevet

Ja! Har hatt en periode tidligere i dette svangerskapet også med nattevåk. Da var oppvåkninga mellom 2 og 5, nå er det mellom 5 og halv 6. Så bortkasta, og fører bare til at jeg er trøtt om dagen.

Ikke kan jeg sovne heller når jeg blir trøtt kl 7, for da skal 3 av 4 unger avgårde.

Skrevet

Følte meg plutselig veldig heldig som bare har meg selv å tenke på i svangerskapet, kan ikke helt se for meg å være høygravid og ha en liten en - eller tre - å ta vare på i tillegg til meg selv - kred til dere som er mammaer fra før :-)

Skrevet

Ha ha :) Ja, det er ikke bare bare å være høygravid med flere små i tillegg, veldig glad jeg bare har en.

Mitt problem i dag er at jeg har kiropraktortime kl 10 og så avtale i banken kl 12.....mao, ingen sovemulighet før etter 13:30, kommer til å være heeeeelt kake. Fødselen bør bare ikke starte før jeg har en hel natt bak meg ;D

Skrevet

Jeg våkner også hver natt, klokken 4 ca å jeg er bare 20+2 dager på vei... Men trur den lille ligger og sparker litt på blæra mi=/

Skrevet

Er visst mange som våkner tidlig ja:) Jeg bøyer meg i støvet for de som har barn å ta seg av. Dette er min førstefødte. Synes det er slitsomt nok å være bare meg men har i allefall muligheten til å ta små dupper i løpet av dagen.

Jaja er nå en del av d å være gravid dette med søvn. Får se på d som trening;) Skal ikke se bort fra at jeg logger meg på flere netter. I dag var jeg våken fra 04.30-08.00. FIkk da faktisk sove igjen i sengen frem til 10!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...