Gå til innhold

Sover ikke fordi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg enda ikke har ryddet huset og pakket kofferten. Imorgen reiser jeg og babyen senest kl. 08.00. Uff.. Gi meg motivasjon! Jeg vurderer å bare våke helt over istedetfor å forsove meg, noe jeg vet jeg kommer til å gjøre.. Heller gjøre noe nyttig i natt og håpe at vi kan sove litt på flyet. Og bilturen som tilsammen blir 3 timer.

Er jeg riktig i god behold? Forrige natt sov jeg heller ikke mer enn 4-5 timer fordi min mor plutselig ble lagt inn på sykehus med blindtarmbetennelse. Hun ble operert om natta, så jeg våket helt til jeg fikk høre hvordan det gikk, klokka ble omtrent 5 før jeg sovnet. Var oppe igjen kl. 08.00 og har ikke sovet siden!

Jaja, noen dager uten søvn skader da ikke så mye? Jeg overlever nok:) Neste natt skal jeg legge meg sammen med babyen kl. 19. Det er sikkert og visst!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter du her enda? Viss ikke dra deg og pakk kofferten din du hehe. Har også ting jeg MÅ gjøre nå før jeg legger meg:p

Skrevet

Er det du som skal kjøre bil? Husk at søvnløshet kan gjøre deg en like farlig sjåfør som en med promille.

God bedring til moren din og god tur!

Skrevet

Er heldigvis ikke jeg som kjører, så kan bare slappe av i baksete og sove sammen med babyen.

Tusen takk! Håper ikke alt går på ræva siden jeg kommer til å være ganske trøtt:P

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...