Gå til innhold

Vil dere ha populære barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Vil dere at når barna deres begynner på skolen,spesielt i tenårene..vil dere at de skal bli populære? De som er "in" i klassen liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker heller at barna har noen få gode venner som er der for dem uansett, en at barna er klassens mest populære med mange uekte venner.

Skrevet

Håper og tror jeg får snille glade barn med mange venner. At de er inkluderende og står imot mobbing. Så har det mindre å si om de er "in".

 

Datteren min på 5 år er det gladeste og snilleste mennesket jeg kjenner. Hun har veldig lett for å få venner og er allerede populær.

Skrevet

Ja, heller det enn mobbeoffer .

 

Men håper jeg klarer å oppdra de til at de har respekt for andre ,ikke holder noen utenfor og er et godt forbilde for andre .

Skrevet

Var det selv, og det er litt rart å ha en gutt som ingen vil være med, og også trist. Han føler seg så utenfor, og er alltid alene.

Skrevet

Vil heller ha et barn som trives med de vennene/syslene hun driver med. Om hun er populær eller ikke spiller ingen rolle. Håper bare at hun har venner hun liker å være sammen med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...