Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Vil dere at når barna deres begynner på skolen,spesielt i tenårene..vil dere at de skal bli populære? De som er "in" i klassen liksom?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Ønsker heller at barna har noen få gode venner som er der for dem uansett, en at barna er klassens mest populære med mange uekte venner.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Håper og tror jeg får snille glade barn med mange venner. At de er inkluderende og står imot mobbing. Så har det mindre å si om de er "in". Datteren min på 5 år er det gladeste og snilleste mennesket jeg kjenner. Hun har veldig lett for å få venner og er allerede populær.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Ja, heller det enn mobbeoffer . Men håper jeg klarer å oppdra de til at de har respekt for andre ,ikke holder noen utenfor og er et godt forbilde for andre .
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 Var det selv, og det er litt rart å ha en gutt som ingen vil være med, og også trist. Han føler seg så utenfor, og er alltid alene.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 Vil heller ha et barn som trives med de vennene/syslene hun driver med. Om hun er populær eller ikke spiller ingen rolle. Håper bare at hun har venner hun liker å være sammen med:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå