Gå til innhold

OMG!! Kjenner plustelig hikkinga oppunder ribbeina! Seteleie???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før kjente jeg han godt nede i bekkenet, standar på samme plass og jeg kunne kjenne rumpa øverst og sparkene var alltid øverst til høyre.

Men nå er sparkene øverst til venstre!!! Jeg kjenner ingen rumpe! Og hikkinga kjennes tydelig øverst på magen!

Kjenner jeg kaldsvetter, er 38+3.... Uaktuelt å føde en dobbelt bretta baby altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida... hikkinga kommer jo fra babyens mellomgulv, altså midt på magen. Kan også hende det er kraftigere hikking som gjør at hele babyen rister. Jeg syns i alle fall det, at hikkinga har blitt kraftigere (uke 35) og jeg kjenner den godt høyt oppe selv om jeg vet at babyen ligger med hodet ned. (Rimelig sikker i alle fall).

Han kan jo ha lagt seg til andre sida, men fortsatt hodet ned. Kjennes annerledes da, kanskje ikke så lett å kjenne rumpa på andre sida?

Kjenner du noe veldig hardt rett over skambeinet så er det nok hodet fortsatt?

Du får ta en tur til jordmor hvis du fortsatt er veldig urolig!

Lykke til!

Skrevet

Jeg har en baby i seteleie, og han har sannsynligvis ligget sånn hele tiden uten at jordmor eller jeg har forstått det.

I begynnelsen kjente jeg hikking bare helt nede under navlen, men etter ca uke 35 begynte jeg å kjenne hikking også oppunder ribbena. Tenkte litt på akkurat det når jeg fikk vite at han lå i sete, men i ettertid har jeg kjent hikking både oppe og nede og overalt og hele magen rister, stakkars lille kroppen hans humper ordentlig hver gang.. :-) Det er fremdeles mest hikke nederst. Så jeg ville ikke bekymret meg for det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...