Gå til innhold

Jeg har lyst til å være litt fordekt slem.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir litt sprø av min eks - som jeg er så heldig å ha på vennelista på FB. (jaja....) Den mannen er en mester i å fremstille hvor fælt livet er, og er det noe som tirrer ham, så er det at mitt liv går bra. har så lyst å konsekvent legge ut statuser som henspeiler på hvor bra jeg har det. Denne fyren har forårsaket så mye trøbbel at jeg........har lyst til å .....et eller annet.

Type status:

Han: ....noen ganger er alt motbakke......

Jeg: er veldig fornøyd med livet idag :DDDD

Han: ....trenger en trøste klem......

Jeg: skal ha kosekveld med sambo i kveld!

......men jeg kommer jo neppe til å gjøre det.....men morsomt å leke litt med tanken på den ultimate langtidshevn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg videre. Det er sikkert hevn nok det du allerede har gjort, hvis han ikke har gjennomskuet deg da.

Skrevet

Hva med å slette vedkommende fra vennelista og blokkere ham?

Skrevet

Hva med å bli voksen ?

Alternativt slette han fra vennelista ?

Skrevet

Om han skriver trøsteklem i to ord, kan han umulig ha vært store greierne å samle på..

Skrevet

trøste klem skrives jo i to ord da!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Nei, man kan jo ikke være sammen med noen som har orddelingsfeil, lizm. Det er bare såååååå teit, assa. Men å skrive greierne i stedet for greiene og hiver inn en komma på en helt tilfeldig plass i setningen derimot, da er man helt konge...lizzom assa....

Skrevet

Ja hvis man skal trøste en klem så er det i to ord. Hvis man trenger en klem som trøst, derimot, da er det trøsteklem i ett ord.

Skrevet

Hjelpe meg...hva feiler det deg, HI?

Skrevet

Hadde jeg ønsket å invitere skrivepolitiet hadde jeg skrevet:

Jeg blir litt sprø av min eks - som jeg er så heldig å ha på venne lista på FB. (jaja....) Den mannen er en mester i å frem stille hvor fælt livet er, og er det noe som tirrer ham, så er det at mitt liv går bra. har så lyst å konse kvent legge ut statuser som hen speiler på hvor bra jeg har det. Denne fyren har forår saket så mye trøbbel at jeg........har lyst til å .....et eller annet.

Type status:

Han: ....noen ganger er alt mot bakke......

Jeg: er veldig fornøyd med livet idag :DDDD

Han: ....trenger en trøste klem......

Jeg: skal ha kose kveld med sambo i kveld!

......men jeg kommer jo neppe til å gjøre det.....men morsomt å leke litt med tanken på den ultimate langtids hevn.

Skrevet

Hiihihihi jeg hadde gjort det jeg HI:)) Hvorfor ikke?? Viss han har vært en dritt mot deg så bare gniiiiiiiii det inn littegranne;)

Skrevet

.....det er akkurat den lille smådjevelen der som er ute og konspirerer ja.......hehe.

HI

Skrevet

Akkurat som om ingen skjønner at du har svart på ditt eget innlegg.

Innlegget ditt tyder på egosentrisme, manglende empati og umodenhet.

Skrevet

snooooooooooooooooooooooooooooooooooork

Skrevet

det høres ut som:

A:du har fortsatt lyst på han

B:du er 14 år gammel

lykke til videre på ferden,håper du vokser opp snart

Skrevet

Voksent. Sånn holder venninna mi også på. Helt tydelig at hun skriver mange av statusene sine med eksen i tankene. Alt er sååå bra og hun kooooser seg med verdens beste kjæreste osv. Det er så patetisk, jeg blir flau. Dessuten lett å gjennomskue. Sorry, tror du driter deg selv ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...