Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Min kjære har merket at jeg har vært vimsete i d siste, og ofte glemmer ting som jeg ellers aldri glemmer.. Dette har pågått i en mnd ca, og jeg fikk vite d idag! (jeg skylder d på tidlig ammetåke) Men er det vanlig å bli glemsk og vimsete når man er gravid?? Har faktisk aldri hørt om d isåfall... Er 25 uker på vei
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Ask Dr. Oz - Why Do Women Have Memory Loss During/After Pregnancy?: Dr. Oz called this memory loss "mommy brain" because a developing baby steals its mother's Omega-3 fats. The female brain also shrinks during pregnancy but rewires quickly and becomes more powerful after pregnancy. To improve short term memory, Dr. Oz suggests women add more Omega-3 fats and get plenty of sleep to help the growth hormones. http://oprah.about.com/od/oprahshowrecaps/p/drozmenwomen.htm
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 WOW! Tusen millioner takk Omega 3`n skal ned på høykant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå