Gå til innhold

når kjøpe amme-bh?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kjøper gjerne amme-bh på mandager, gjerne mellom kl.14.10 - 15.26.

Skrevet

he he , moroklumpen! ;)

tenkte på når det er normalt å kjøpe amme bh i forhold til fødsel osv. om man kjøper det på forhånd eller om man venter til barnet er født, evt hvor lenge etter ??

Skrevet

Jeg husker ikke akkurat når, men det var ve 3-4 uker før fødselen ca. Kjøpte dem litt for store så jeg hadde litt å gå på.

Det var veldig praktisk å kjøpe dem litt på forhånd, for da fikk jeg vasket dem noen ganger før babyen kom, og jeg ble vandt med å gå med dem. Så var de ikke så stive og ekle.

Skrevet

takk for særiøst svar! hehe får få rumpa i gir da, har to og en halv uke til termin bare :P hvordan greide du å venne deg til det..? har prøvd opptil flere i butikk men synes de virker så ekle alle sammen... er vant til litt stuffa bher med spiler - ikke lett å finne en med bare spiler i engang!!! huff... hvordan regna du str?

Skrevet

Min kom 16 dager før termin, så mannen måtte ut og handle denne gangen. Du trenger dem med en gang for ikke å bli sår. Jeg har aldri brukt noe annet enn spile-BH til vanlig og syns det hørtes helt grusomt ut uten. Men når du ammer er livet et annet - spiler kan tette melkegangene. De fleste har kjertler også under armene...

Kjøp en cup-size større enn normalt. Padding er håpløst, det blir nok tyngde og padding med innlegg av ull og papir. Jeg kjøpte Triumf, husker ikke modellen, men den er tynn og glatt i stoffet og koster 269 på Lindex...

Hilsen tredjegangs med 5 dager gammel baby

Skrevet

Jeg kjøpte to ammebh før fødsel forrige gang, kjøpte litt for stor for å ha noe å gå på.. Men da barnet ble født ble disse ammebhene faktisk for små, så jeg måtte dra å kjøpe nye..

Denne gangen skal jeg stoppe å kjøpe før hjemreise, evt ta meg en liten tur på butikken mens pappa koser med baby..

Skrevet

En ting til fra hun med 5 dager gammel baby. Bare kjøp en på forhånd. Det er riktig som hun over her sier at de plutselig ikke passer likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...