Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Hvor vanlig er det egentlig og ha det? Jeg hadde mensen den 15 desember, hadde sex mange ganger natt til den 18 desembe blødde så og si ingenting. Hadde sex den 19 og 20 også, blødde ingenting. Tok angrepille 5 dager etter sex (ella one) Dagen etter jeg tok pillen kom det litt lys rosa på papiret etter jeg var på do, det skjedde 2 ganger samme dag. Så fikk jeg mensen? igjen den 8 januar Blødde i ca 2-3 dager. Har følt meg kvalm og uggen i et par dager pluss løs mage nå og da.Er det vanlig og få mensen tidligere en vanlig når en tar angrepille?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Det er ikke mulig å ha mensen når man er gravid. Blødninger som skyldes andre ting, derimot er ikke helt uvanlig. Særlig de første 3 månedene.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 FEIL. Jeg var gravid og hadde mensen når jeg var 17.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Feil. Da blødde du pga noe annet. Jeg har også hatt blødninger som ligner mensen når jeg har vært gravid. Det er ingen som har mensen når man er gravid.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 Jeg hadde mensen en gang jeg var gravid , det viste seg at jeg var gravid utenfor og måtte fjerne ene egglederen .
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 Jeg har også vært gravid utenfor livmoren og måtte fjerne den ene egglederen. Da blødde jeg fordi den sprakk. IKKE fordi jeg hadde mensen. Man kan også småblø fordi embryoet vokser i en trang eggleder og blodkar sprekker før selve egglederen sprekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå