Gå til innhold

syklus på opptil 48 dager, gode råd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er inne i min 14. pp, og ble i dag henvist til IVFutredning. Vi er såkalt ufrivillig barnløse, gyn. har ikke funnet noe galt med meg, sædprøven til sambo var normal. Ingen av oss har barn fra tidligere, vi er henholdsvis 33 og 37 år gamle.

Jeg har sykluser på 32 - 48 dager, og gyn. mente at egget muligens er for "gammelt" når det endelig slipper. Har forsøkt Pergotime, også dette uten hell.

Har noen hørt om et kjerringråd/humopatmedisin etc som kan få ned lengden på syklusene? 48 dager er VELDIG lenge når man går og teller dager....!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan desverre ikke svare deg på det :( men vet hvor kjedelig det er å telle så mange dager.. er i min 47 dag jeg og nå og ingen mens.. Trodde jeg hadde EL på dag 27, men ser ikke sånn ut du gitt... Sukk, er slitsomt dette. Sender en klem til deg iallefall, og håper det ordner seg!

Skrevet

Har forresten hørt at flere har fått mer regelmessig mens etter å ha vert til både akupunktur og div andre (som jeg selvfølgellig ikke kommer på nå)

Skrevet

Takk for klem og gode tanker :) Jeg forsøkte akupunktur for 8 mnd siden, men det hadde dessverre ingen effekt.. Snakket med ei dame på en "Life"butikk i dag og hun anbefalte noen tabl. som het Menstrucare. Jeg kjøpte de og starter i kveld, det skader jo ikke å forsøke! Kanskje det kunne vært noe for deg også Storesmurf&lillesmurf?

Klem i retur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...